Yalova Belediyesi, yerel değerleri korumak ve ata tohumlarını gelecek nesillere aktarmak amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında Manisa’da düzenlenen anlamlı bir etkinliğe katılım sağladı. Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde gerçekleştirilen ziyarette, Manisa’nın Salihli ilçesi Adala Mahallesi’nde açılışı yapılan “Ferdi Zeyrek Tohum Takas Merkezi” töreninde Yalova’nın tarımsal vizyonu paylaşıldı.
Şenlik alanında kurulan Yalova Belediyesi standı, katılımcılardan yoğun ilgi gördü. Belediye yetkilileri, standı ziyaret eden üreticilere yerel tohumları tanıtarak, Yalova’da hayata geçirilen tarımsal projeler hakkında detaylı bilgiler verdi. Yalova Belediyesi, “Tohum gelecektir, tohum mirastır” mottosuyla ata tohumlarını yaşatma kararlılığını bu platformda bir kez daha vurguladı.

Açılış töreni ve şenlik programı kapsamında, Yalova Belediyesi standı önemli isimleri ağırladı. Standı ziyaret eden Salihli Belediye Başkanı Sayın Mazlum Nurlu ve Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı merhum Ferdi Zeyrek’in eşi Sayın Nurcan Zeyrek, yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Yalova Belediyesi, nazik ziyaretleri ve sıcak sohbetleri için kendilerine teşekkürlerini iletti.

GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
TÜİK 2025 Yılı Ulusal Eğitim İstatistiklerini Açıkladı: Genç Nüfusta Yükseköğretim Mezun Oranı Yüzde 45,6 Oldu
431 kez okundu
2
Tiroid Hastalıkları Sessiz İlerliyor: Uzmanlardan Erken Teşhis Uyarısı
378 kez okundu
3
Çin Menşeli Alüminyum Ürünlerine Dampinge Karşı Önlem Kararı: Resmi Gazete’de Yayımlandı
375 kez okundu
4
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
296 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
257 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.