CAN ARICILAR – TEKİRDAĞ / TEKHA
Sağlık Bakanlığı tarafından Tekirdağ’a tahsis edilen 6 adet ambulans, Tekirdağ Valiliği önünde düzenlenen törenle İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildi.
Törende konuşan Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, sağlık hizmetlerinin her geçen gün daha da güçlendiğini belirterek, “Hem hastaneler yapılıyor hem de yeni cihazlar hizmete alınıyor. Sıfır ambulanslarımız ilimize kazandırıldı. Sağlık çalışanlarımız hızlı ve zamanında müdahaleleriyle görevlerini başarıyla sürdürüyor. Bu araçların da sağlık hizmetlerine önemli katkı sağlayacağına inanıyorum. Hayırlı olsun, kazasız belasız görevler diliyorum.” dedi.
Vali Soytürk, konuşmasının ardından ambulansların anahtarlarını sürücülere teslim ederek görevlerinde başarılar diledi.
Ambulans teslim törenine Vali Soytürk’ün yanı sıra İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Lütfi Çağatay Onar, protokol üyeleri ve sağlık çalışanları katıldı.
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
TÜİK 2025 Yılı Ulusal Eğitim İstatistiklerini Açıkladı: Genç Nüfusta Yükseköğretim Mezun Oranı Yüzde 45,6 Oldu
434 kez okundu
2
Tiroid Hastalıkları Sessiz İlerliyor: Uzmanlardan Erken Teşhis Uyarısı
385 kez okundu
3
Çin Menşeli Alüminyum Ürünlerine Dampinge Karşı Önlem Kararı: Resmi Gazete’de Yayımlandı
381 kez okundu
4
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
300 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
265 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.