ANKARA / TEKHA
Milli Savunma Bakanlığı (MSB), Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün annesi Zübeyde Hanım’ı, vefatının 103’üncü yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajla andı.
Bakanlığın sosyal medya hesapları üzerinden paylaşılan anma mesajında, Zübeyde Hanım’ın Türk milleti için taşıdığı değere vurgu yapıldı.
Milli Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün değerli annesi Zübeyde Hanım’ı vefatının 103’üncü yıl dönümünde rahmet, minnet ve şükranla anıyoruz.“
Zübeyde Hanım, vefatının yıl dönümünde tüm yurtta olduğu gibi devletin zirvesi ve kurumlar nezdinde de dualarla yad ediliyor.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
TÜİK 2025 Yılı Ulusal Eğitim İstatistiklerini Açıkladı: Genç Nüfusta Yükseköğretim Mezun Oranı Yüzde 45,6 Oldu
431 kez okundu
2
Tiroid Hastalıkları Sessiz İlerliyor: Uzmanlardan Erken Teşhis Uyarısı
378 kez okundu
3
Çin Menşeli Alüminyum Ürünlerine Dampinge Karşı Önlem Kararı: Resmi Gazete’de Yayımlandı
375 kez okundu
4
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
296 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
257 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.