KATAR / TEKHA
İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi ve Katar Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani, gerçekleştirdikleri telefon görüşmesinde bölgesel gelişmeleri ve Tahran-Washington hattındaki müzakereleri ele aldı.
İran basınında yer alan haberlere göre, İran Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi ile Katarlı mevkidaşı Muhammed bin Abdurrahman Al Sani bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede ağırlıklı olarak bölgesel ve uluslararası alandaki son gelişmeler üzerinde durulurken, özellikle Tahran ile Washington arasındaki dolaylı müzakerelerin güncel durumu detaylıca değerlendirildi.
İki bakan, bölgesel iş birliği çerçevesinde diplomasi sürecinin daha etkin bir şekilde işletilmesi ve kolaylaştırılması gerektiğini belirtti. Arakçi ve Al Sani, sürecin ilerletilmesi amacıyla taraflar arasındaki istişare ve iş birliğinin kesintisiz bir şekilde sürdürülmesinin önemine vurgu yaptı.
GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026SPOR
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026GÜNDEM
09 Haziran 2026
1
TÜİK 2025 Yılı Ulusal Eğitim İstatistiklerini Açıkladı: Genç Nüfusta Yükseköğretim Mezun Oranı Yüzde 45,6 Oldu
431 kez okundu
2
Tiroid Hastalıkları Sessiz İlerliyor: Uzmanlardan Erken Teşhis Uyarısı
378 kez okundu
3
Çin Menşeli Alüminyum Ürünlerine Dampinge Karşı Önlem Kararı: Resmi Gazete’de Yayımlandı
375 kez okundu
4
Burhanetti̇n Duran’dan Özgür Özel’i̇n Söylemleri̇ne Sert Tepki̇: “Si̇yasi̇ Nezaket Ve Gerçeklik Aşınmaktadır”
296 kez okundu
5
Kütahya Si̇mav’in Kuşu Beldesi̇nde 16 Bi̇n Tavukla Yumurta Üreti̇mi̇ Başladı
257 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.